fredag 20 juli 2012

Filmtips

Idag tänkte jag bjuda på lite filmtips

"Gullivers resor"
Är en charmigt film om man har barnasinnet kvar.
Jag ger denna film 3 av 5 poäng



Water for Elephants
Är en storslagen berättelse om förbjuden kärlek
Jag ger den 3+ av 5 poäng



Dark Shadows
Vi får följa historien om en 200 år gammal vampyr (spelas av Johnny Depp)
Jag ger den 3 av 5 poäng



Snow white and the huntsman
Snövit är den enda personen i riket vackrare än den onda drottningen, som i sin tur är ute efter att förgöra henne. 
Jag ger denna film 4 av 5 poäng

4 kommentarer:

  1. åh, kul med lite filmtips, jag älskar allt som har med film att göra :) Gullivers resor och water for elephants har jag sett - den sista av dem tyckte jag var helt underbar! - men de andra två får jag leta upp :) Tackar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker du om "fantasy saga" så kommer du tycka om dessa filmer.

      Radera
  2. Tack för tipsen! Vill se alla utom Gullivers resor, fast den kanske duger en regnig dag... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är man på lite barnsligt humör så funkar Gulliver jätte bra :)

      Radera