onsdag 18 juli 2012

Bokrensning och utlottning

Vädret denna sommar har minst sagt varit varierat. Maken och jag började en dag som var regnig att rensa bland våra böcker. En del böcker lämnar vi till second hand och några säljer vi på Bokbörsen.


Har ni inte varit inne på Bokbörsen kan jag varmt rekommendera det man kan köpa och sälja begagnade böcker , cd och spel.

Tänkte också lotta ut en bok till er från min bokhylla Ligg hos mig av Joanna Briscoe
                                                                                                 (läs om boken här och här)
 Det ni behöver göra är :
  • Tala om för mig om ni saknar något på bloggen om ni t.ex saknar någon kategori/etikett eller något annat. 
  • Eller annars vore det roligt att höra vilka ni är som läser denna sida :)
Skriv under kommentarer under detta inlägg senast 29 Juli 2012

2 kommentarer:

  1. Jag tycker om din blogg som det är, mycket matnyttigt! Bokbörsen måste jag titta in på... Kan även rekommendera att bibliotekerna, iaf här i stan, tar emot böcker som de inte har inne än... brukar kolla med dem först, så får ännu fler nytta av böckerna :)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset ska kolla upp det :)
    Maila mig din adress så kommer en bok snart till dig :)

    SvaraRadera