måndag 4 juli 2011

Sommar radio del 2

Nu har jag lyssnat på Nanne Grönvall som var dagens sommarpratare på P1.
Vilken bra berättare hon är sändningstimman bara försvann.
Hon berättade om sin stökiga uppväxt tillsammans med sin mamma och mormor.
En tragisk historia som ändå förmedlar hopp.
Här kan man läsa vad Aftonbladet skriver..
Musiken i programmet var bra här är några smakprov..










Jag har lyssnat på två andra sommarpratare i år och det var Mark Levengood och Clara Lidström de har också varit bra, men Nannes berättande berörde mig.
Det är en stund att koppla av och lyssna på andras erfarenheter och liv kommer absolut att lyssna på flera program under sommaren.
Har du hört någon sommarpratare i år?
Det som är bra är att man kan lyssna på sommarvärdarna när man vill via webben.
Här kan du se vilka som är årets sommarvärdar...

1 kommentar:

  1. jag missade nanne, får ta och lyssna på henne på webben :)

    sv: jag kommer inte försvinna, jag kände bara att jag behövde något nytt.
    ta hand om dig! kram

    SvaraRadera