fredag 24 september 2010

Filmtips


I onsdags hade jag filmkväll nr två vi tittade på The Changeling
Denna film är en sann historia som utspelar sig i Los Angeles 1928.
En ensamstående mamma kommer hem efter jobbet och upptäcker att hennes 9 åriga son är försvunnen.
Efter flera månaders sökande hittar polisen en pojke som de påstår är hennes son. Men i återföreningen visar det säg att det är fel barn. Nu börjar mammans sökande efter sanningen.
The Changeling är starkt gripande film som jag varmt rekommenderar att se jag ger den betyg 4 av 5

Jag är en buzzador och det innebär att jag är med och marknadsför spännande varor och tjänster. Just nu är jag med i en kampanj för lovefilm.se

Fördelen med att hyra filmerna från lovefilm är:
Inga förseningsavgifter
Allt porto ingår
30 nya film premiärer varje vecka

Om det är någon som vill prova LOVEFiLM så har jag en rabatt kod som man kan använda fram t.om 31 okt uppge koden FILM09 och man får hyra 4 filmer gratis en månad.

Bra att veta: Ditt introduktionserbjudande gäller under 1 månad. Därefter betalar du ordinarie pris 99 kr/mån för 4 filmer/månad. För att undvika kostnader helt måste du avsluta din prenumeration inom 1 månad från och med registreringsdatum. Erbjudandet gäller endast hushåll som inte tagit del av ett introduktionserbjudande tidigare och du ska ha fyllt 18 år. Erbjudandet är giltigt t.o.m. 31/10 2010. Ångerrätt i 14 dagar gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar