onsdag 24 juni 2015

Pastasallad

Pastasallad en bra rätt att bjuda på om man har buffé eller till picknick, grillat m,m
Jag bjöd bl.a på det när dottern tog studenten.

Pastasallad ca 10 port
ca 1 liter pasta
koka pastan enligt beskrivning

Dressing
11/2dl olivolja
3 msk vitvinsvinäger
1/2 dl färsk hackad timjan
1 tsk salt
2 krm svartpeppar
200g fetaost skuren i mindre bitar
2 röda paprikor i strimlor
2 gula paprikor i strimlor
1 rödlök i tunna skivor
1 gurka i tärningar
Blanda alla ingredienser och häll på pastan som har svalnat.

Snart ska jag göra mig i ordning för att gå på ett pass yoga och i dag blir det Yinyoga här kan du läsa vad jag skrivit om Yinyoga förrut.... 
Jag har problem med en ljumske/höftböjaren/framsidalår, så jag hoppas att det blir bättre efter yogan.
Skickar med ett litet klipp på några Yinyoga övningar som man lätt kan göra hemma för att bli lite smidigare.



Ha det gott
Kram Milla

2 kommentarer:

  1. Pastasallad är gott och lätt att variera, tycker jag. Idealiskt för en som jag, som inte är så händig i köket. Spännande med yinyoga! Jag har skaffat appen Vila dig i form och provat ett pass idag. Jösses, vad jag behöver det till min stela kropp! Återigen, tack för god inspiration! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh den appen ska jag kolla efter tack för tipset☺️

      Radera