onsdag 31 juli 2013

Bönsallad

Ni som följer mig på facebook vet att jag har nyss kommit hem från Storbritannien där jag varit i 10 dagar. Det kommer att bli några inlägg från den resan så småningom, när jag samlat ihop alla bilder som ligger på några minneskort:)
Värmen är på väg tillbaka till helgen och då tänkte jag passa på att tipsa om denna goda sommar sallad.

                                                                  Bönsallad (se receptet här)


Vi hyrde ett hus en vecka i Wales och i det huset fanns ingen kaffebryggare, men maken som är lite påhittig gjorde sin egen kaffebryggare:)


Det blev en del kaffedrickande på caféer  under vår semester och det godaste kaffet under resan var på Costa i staden Rhyl i Wales :)


Nästa inlägg kommer handla om när vi var i Manchester :)


6 kommentarer:

  1. Vad härligt med en England resa. Ja kaffe måste man ju ha, det där var ju ett bra sätt!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. När kulturerna skiljer sig lite åt så får man göra det bästa av situationen:) Ja England/Wales blev en riktigt bra resa

      Radera
  2. Det där låter som en sallad i min smak. Hoppas du haft en trevlig resa!

    SvaraRadera
  3. hihi så smart:) Ser fram emot mer bilder och historier från resan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer snart fler inlägg om vår resa:)
      Ha det gott

      Radera