tisdag 20 september 2011

Skönhetsfavoriter


Damernas Värld ber sina läsare om tips på bästa hudvårdsprodukterna, för att sammanställa sin klassiska lista över läsarnas favoriter.
Jag strävar efter att ha fler gröna och naturliga alternativ och oftast inte är så intresserad av sådana listor.
Men tyckte att det var roligt att följa uppmaningen med bloggare Fru C
Att skicka in förslag på våra tre naturliga hudvårdsfavoriter.
Självklart är jag med på det, men röstade på två glömde att skriva ner tre, men två är
bättre än ingen.



Mina favoriter Aloe vera Schampoo från Urtekram läs mer här..
Mascaran Terre d´Oc läs mer här

Hänger du på?

3 kommentarer:

  1. Jag använder mitt schampo och balsam från Lusch, det tycker jag är helt fantastiskt :) Men annars så är jag inte superduktig på ekologiska/biologiska skönhetsprodukter tyvärr...har större insikt när det gäller maten!

    SvaraRadera
  2. Jag försöker bara hålla mig till naturliga och ekologiska produkter i min webb shop...:-)
    Tycker att det är viktigt!!//Karin

    SvaraRadera
  3. Sara:Det är en djungel bland hudvårdsprodukter, så det är inte lätt.Har inte provat själv jätte många men provar någon produkt då och då.
    Tack för tipset om schampot.

    Blommiga karin: Du gör ett bra jobb

    SvaraRadera