onsdag 10 november 2010

Lerinpackning

Säsongens första snödag så mysigt och vackert. Men besvärligt att ta sig till jobbet, fick varva mellan att cykla och gå. Dagen till ära hade jag bokat lerinpackning och ansiktsvård på Badrummet Spa som ligger i centrala stan.
Lerinpackningen är en varm helkroppsinpackning med mineralrik lera som ökar hudens fuktighet. Behandlingen är välgörande för stela leder och trötta muskler. Det passade mig ypperligt den här dagen trött i musklerna efter skivstång/konditionspasset i måndags och Indoor Walkingpasset i går och dagens pulsande i snön. Jag kände mig som en prinsessa där jag låg inlindad i plast och värmande filt. I ansiktvården fick jag ansiktsrengöring, ansiktsmask och avstressande ansiktsmassage. Tänk vilken lyx en helt vanlig onsdag tack svärmor och svägerska för den fina presenten. Nu är jag avslappnad och jätte len på kroppen och i ansiktet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar