måndag 24 maj 2010

Träning och vårruset


Förra veckan var det Vårruset vi hade ett lag från jobbet plus att jag fick med mig dottern+ hennes kompis och min bästa vän. Det kan väl inte bli bättre. Det var första gången på många år som det var varmt ute när det var Vårruset så skönt. Fast jag har jobbigt att jogga så fort det blir över 20+ men det gick över förväntan.
Jag tränar varierat, olika pass på Friskis&Svettis och jogging.
Varje vecka ser olika ut för att man har olika förutsättningar, men jag utgår från det och gör det bästa av det. Huvudsaken för mig är att jag kan träna något under veckan än inget.
Så här såg min träningsvecka ut v 19
Månd. Intensiv gympa Friskis
Onsdag. Skivstång/kondition Friskis
Torsd. Jogging 5 km
Fred. Skivsång/kondition Friskis

vecka 20
Månd. Jogging 5km
Onsd. Vårruset
Sönd. Jogging 5km

Nu är det bara att planera denna vecka vad finns det för möjligheter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar