måndag 3 maj 2010

Melonkärnor


Idag kommer Risenta ut med en ny produkt i butikerna "melonkärnor".
Melonkärnorna har en mild och söt nötsmak. Kan användas i sallader i brödet eller ätas rostade som snacks. Jag provsmakade i går både naturellt och rostade med salt det var väldigt gott.
Är det någon som vill smaka?
Om du lämnar en kommentar om varför du vill prova så lottar jag ut en vinnare som får en påse.
Senast lördagen den 8 maj.

Nu har jag dragit en vinnare som får en påse melonkärnor det blir signaturen"Blommiga" Grattis

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag vill gärna prova ett nytt och nyttigt alternativ till snacks. Melon kärnor låter ju gott!!:-D

    SvaraRadera
  2. Hej denna nyhet från risenta lät spännande:) Kan tänka mig att den passar bra att toppa frukostskålen eller de hembakta brödet med eller varför inte i en fräsch sallad? Skulle gärna vilja testa en påse:)

    Hoppas du får en fin helg!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jag skulle gärna prova till stekt kyckling

    SvaraRadera
  4. Åh melonkärnor lät spännande!Skulle nog vara gott att rosta och strö i salladen. Vore kul att prova =) Kram Marika

    SvaraRadera
  5. Camilla Lundqvist8 maj 2010 kl. 11:00

    Men det är såklart att man vill prova det! Vore smaskens :-) Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Jag vill prova så att jag har lite koll på smaken inför stundande dietistutbildning :)

    SvaraRadera